loading...
جهان فوتبال
مهدي بازدید : 21 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

کریستیانو رونالدو - رونالدو: می خواهم در رئال بازنشسته شوم؛عقده توپ طلا ندارم

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با حضور در برنامه «ال پارتیدو د لاس 12» که از شبکه کادنا کوپه پخش شد بار دیگر روی انسان دوستانه اش را به نمایش گذاشت. او در جریان این برنامه پاسخگوی سوالات 3 کودکی شد که با بیماری سرطان خون مبارزه می کنند و پس از آن بود که خون اهدا کرد و به سایرین هم توصیه کرد که خونشان را اهدا کنند و گفت:« خیلی ساده است و هیچ دردسری ندارد.»

ستاره پرتغالی پاسخ تمام سوالات را داد و از مسائل مختلفی صحبت کرد که دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های او را به گزارش مارکا مطالعه کنید

*بازنشستگی در رئال: زیاد به آینده فکر نمی کنم.وقتی زمان حال اینقدر خوب است، آینده دیگر تو را نگران نمی کند ولی در حال حاضر حس می کنم که می خواهم در رئال بازنشسته شوم

*رئال مادرید: واقعا مادرید را دوست دارم. از بازی کردن برای بهترین تیم دنیا، در شهر مادرید و برای هواداران مادریدی لذت می برم.دیگر بیشتر از این چه می خواهم. هرزمان که در برنابئو به میدان می روم، رویایم را می بینم. مردم مرا دوست دارند و من هم حس خیلی خوبی دارم. می خواهم برای چندین سال دیگر اینجا باشم. هیچ تیمی مثل رئال نیست.

*سختی ها برای درک هواداران رئال: در ابتدا نمی دانی که چطور باید با هواداران برنابئو ارتباط بگیری. کار سخت و ویژه ای است. در سالهای ابتدایی در داخل زمین حس خوبی نداشتم ولی بعد متوجه شدم که اشتباه می کردم. ذهنیت اسپانیایی ها به این ترتیب است. در سال سوم یا چهارم کاملا فهمیدم که مادرید و رئال مادرید چیست و در داخل و خارج از زمین این را حس کردم. وقتی قلب مادریدی ها را فتح کنی، خیلی تو را تحسین می کنند.

*بهبود: من همیشه فکر می کنم که می توانم بهتر شوم. واقعیت این است که الان دری کی از بهترین لحظات کارنامه ورزشی ام هستم و امیدوارم بتوانم این سطح را تا پایان کارم حفظ کنم.

*بهترین بازیکن دنیا هستی؟: من در سالهای اخیر مجبور بودم که سطح خیلی بالایی را به نمایش بگذارم. ولی ماجرا فقط این نیست و این تصادفی نیست. از زمانی که به رئال آمدم، باید ثابت کنم که من اینجا هستم.

*توپ طلا: می دانم که این جایزه درماه ژانویه اهدا می شود ولی نمی توانم قاطعانه بگویم که به مراسم می روم یا نه. ترجیح می دهم چیزی نگویم. چون فقط به من بستگی ندارد. من عقده کسب توپ طلا را ندارم.

*تغییر چهره و شخصیت: با بالا رفتن سن و افزایش تجربه،دیدگاه ها تغییر می کند. شاید الان درمقایسه با 4 سال پیش کاملا متفاوت فکر می کنم و حالا دیگر برخی اشتباهات را انجام نمی دهم. این هم بخشی از روند رشد من است و خودم حس می کنم که بهتر شده ام.

*حرفه ای گری: تلاش می کنم که دراوج حرفه ای گری باشم. درطول یک سال اخیر زندگی ام تغییری نکرده. برایم فرقی نمی کند که مقابل چه کسی قرار بگیرم. به لطف خدا زیاد مصدوم نشده ام و فکر می کنم که این تصادفی نیست. اگر خوب تمرین کنی، احتمال مصدوم شدنت کمتر است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پوریا در تاریخ 1392/09/01 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

بنر رایگان میخوای بیا تو سایت من سفارش بده
پاسخ : اومدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مرکز هک
  • خرید ساعت دیواری
  • پورتال سرگرمی و تفریحی اس ام اس سند
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • سایت تفریحی و سرگرمی اولدوزفا
  • رپ صدا | بزرگترین سایت رپ | دانلود جديد
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • متفاوت ترین مرجع رستلینگ در ایران
  • دنیای کامپیوتر
  • بروزترین اخبار و حواشی تیم‌های پاس و الوند همدان
  • قاصدک | شبکه اجتماعی دانشجویان ایران
  • آذر دانلود
  • قاصدک | شبکه اجتماعی دانشجویان ایران
  • کسب درامد عالی
  • دانلود فوتبال ها
  • ♦معماری♦
  • آموزش فتوشاپ
  • سامانه پیام کوتاه پارس لیدوما
  • کریس رونالدو
  • دهکده مجازی جوکی
  • ** سایت عاشقانه لاور فان**
  • بهترین سایت
  • دانلود رايگان
  • تبادل لینک هوشمند و رایگان
  • دانلود رایگان فیلم سریال اهنگ
  • هواداران بارسلونا
  • کانون هواداران رئال مادرید
  • بارسا،کاتالان،قدرت
  • فوتبال شیرازی
  • بر و بچه های آبی اناری پوش
  • دانلود سوال پیام نور + اخبار پیام نور
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • اخبار دنیای فوتبال اروپا
  • سی زدها
  • مرجع خبری رئال مادرید
  • اخبار ورزش ايران و جهان
  • اتو شارژ . شارژ مستقیم
  • تور ارمنستان
  • پرتال تفریحی بلوسان
  • اخبار چلسي
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما ايران اميدي براي صعود از گروهش دارد ؟
    بهترين بازيکن جهان؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 706
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 47,802